Cadalinia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stalden burde have sit eget emne - McCree

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 3:58 pm

Prinsesse Olivia havde forslået at de tog ud og ride en gang. Jack havde... ikke afvist, men undskyldt sig... for hvis der var noget prinsen ikke tog sig godt ud på, så var det en hest.

Nu stod han foran stalden... og gik tøvende ind. Han så sig lidt omkring.. (klædt i tøjet på sit billede)
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:13 pm

McCree stod og var ved at strigle en af hestene, der var kommet med prisens gruppe. Han var lige blevet færdig med Amélies hest og de andre skulle også have lidt opmærksomhed
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:15 pm

Jack fik øje på Jesse og smilede lettet. Det var manden han havde håbet at finde. Han så sig kort om efter det andet kongeriges staldmester, men han var her ikke lige nu. Han gik over til McCree "goddag"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:19 pm

McCree havde godt bemærlet prisen, men han havde håbet at det omvendte ikke var tilfældet. Faktisk havde han bøjet hovedet lidt ekstra og gjort sig meget umage for ikke at stirre på den meget attraktive mand ... det gav ham derfor et chok, da prisen pludselig sagde noget meget tæt på. Han så sig lidt diskret om, men kunne ikke se, hvem han talte til? Nogen der befandt sig uden for hans synsvide så.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:23 pm

Jack så lidt overrasket på den forskrækkede mand "undskyld, det var ikke min mening at forskrække Dem" sagde han og smilede høfligt "hrm, Jesse McCree, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:25 pm

McCree stod diskret og lyttede med til prisens samtale .. da hans navn blev nævnt? Bekymret og lidt forskrækket skævede han mod prisen og rømmede sig lidt. "Det er mig, deres højhed"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:26 pm

Jack smilede til ham og nikkede "vi har vidst ikke hilst rigtigt officelt på hinanden" sagde han og rakte ham hånden
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:30 pm

McCree så sig lidt forvirret om ... det virkede som om prisen snakkede til ham? Og rakte en hånd mod ham .. ok ok .. no panic .. hvad gjorde man nu? Han ville vel ikke have han trykkede den? Nej, det gjorde man ikke med prinser, vel? Nej, staldmestren derhjemme havde ikke ville give hånd, så det var nok ikke det .. Før Jesse helt nåede at fortvivle, kom han i tanke om noget han havde set engang! Så smooth han nu kunne, sank han på knæ og kyssede prisens hånd!
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:32 pm

Jack så overrasket på McCree og rødmede lidt. Han slap en lidt forlegen halvlatter og rømmede sig "hrm, De kan rejse Dem" sagde han og havde ikke overvejet hvad McCree forventede. Der var sket lignende ting rundt omkring i landsbyer af og til.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:34 pm

McCree rødmede svagt og rejste sig hurtigt, ikke sikker på om det var en god eller dårlig ting at han havde fået prinsen til at grine .. selvom han havde et charmerende grin
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:36 pm

Jack smilede beroligende til ham "hrm, er De faldet til efter vores rejse?" spurgte han. Slet ikke forlegen over det han skulle snakke med den charmerende stalddreng om.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:38 pm

McCree så meget forvirret på ham, men sænkede sp blikket lidt, "Uhm .. yeah, det er jeg ..."
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:39 pm

"Det var godt.." sagde Jack og nikkede lidt. Han sendte et lidt usikkert blik mod hestene som jo var ret tæt på her ude ".. det kan jo være lidt omvæltende for de fleste. Er det første gang De er ude af -Jacks kongerige-?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:42 pm

McCree nikkede og flyttede lidt usikkert på sig .. han vidste ikke helt, hvad prisen ville, ".. det er det, Deres højhed"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:43 pm

Jack nikkede forstående og tøvede kort. Han rømmede sig og skævede imod ham "jeg er kommet fordi.. jeg ønsker Deres hjælp" indrømmede han
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:46 pm

McCree blinkede overraskede og så på hans ansigt for at se om han var seriøs, "... min hjælp, Deres højhed?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:48 pm

Jack nikkede og smilede lidt forlegen ".. som De ved er jeg her for at .. ægte prinsessen, men indtil videre har jeg ikke fået givet et godt indtryg er jeg bange for" sagde han og sukkede svagt. Det havde faktisk været rigtigt svært.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:50 pm

McCree rynkede brynene lidt, og havde oprigtig svært ved at forestille sig det, prinsen var både god og smuk, "..Og De ønsker min hjælp?" spurgte han forvirret
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:51 pm

Han nikkede "ja.. prinsessen har udtrykt et ønske om at ride og.." han sukkede igen "ja, det er jo ingen hemmelighed at jeg tager mig dårlig ud til hest.. i hvert fald ikke blandt mine folk. Men det er muligvis ikke kommet for prinsessens øre endnu.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:55 pm

McCree blinkede overraskede, og havde da også bemærket, at prisen virkede lidt usikker på sin rolige krikke, "Oh ... Hvad ønsker De af mig, Deres højhed?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:56 pm

Jack tøvede ".. jo jeg tænkte" han rømmede sig og så lidt til siden.. og rødmede en smule "om der var mulighed for at De kunne hjælpe mig?" spurgte han ".. lære mig at.. ja ride"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:58 pm

McCree blinkede med øjnene og så overraskede på ham, "... De vil have hjælp til at ride?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 4:59 pm

".. hvis det kan lade sig gøre" sagde han og så imod ham "jeg ved De har andre ansvar her, men jeg vil gerne betale for Deres hjælp"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 5:01 pm

McCree så mere overraskede ud, ".... De vil betale mig for at hjælpe Dem?"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree EmptyMan Jan 01, 2018 5:03 pm

Jack nikkede alvorligt og så på ham ".. både for Deres hjælp og.. diskretion?" han så lidt håbefuldt på ham "jeg er langt over en alder hvor det ikke bliver latterliggjort hvis ikke man kan tage sig godt ud på en hest"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty
IndlægEmne: Sv: Stalden burde have sit eget emne - McCree   Stalden burde have sit eget emne - McCree Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Stalden burde have sit eget emne - McCree
Tilbage til toppen 
Side 1 af 10Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Stalden burde VIRKELIG have sit eget sted - Gabriel
» Stalden - McCree
» På besøg i stalden - McCree
» Endnu en ridetime... - McCree
» Jeg er en dårlig prins.. - McCree

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Cadalinia :: Slottet :: Stalden-
Gå til: