Cadalinia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 12:44 am

Det var blevet tid til bal! Et bal Sombra både havde glædet sig til og frygtet… for hun gad ikke danse med prinsen, og danse med prinsen skulle hun. Hun havde brugt en del tid de sidste par dage, på at holde øje med denne såkaldte prins, som havde regnet ud han ingen held havde med hende, og i stedet prøvede at gøre sig venner med hendes bror, til hendes allierede ikke længere holdt med hende men også mente at hun skulle giftes med Jack e_e…. men så… så havde Sombra set det. Første gang havde hun tænkt hun så forkert… men anden gang var hun næsten sikker og tredje gang havde hun smilt tilfreds. Jack var ikke sammen med Gabriel fordi han ville tættere på hende… han ville tættere på Gabriel! Måden han så på ham i skjul, det røde i hans kinder når Gabriel var tæt på ham eller rørte ved ham… Prins Jack var forelsket i Gabriel! HAH!

Så havde festen pludselig virket meget bedre… og så var det pludselig også sjovt! Det ændrede i hvert fald hvordan hun tog imod den kære Jack.

”Prinsesse Olivia” Jack bukkede dybt for Olivia og smilede høfligt til hende ”jeg ville spørge om De ville ære mig med den næste dans”

Normalt ville Sombra havde sagt nej. Men Sombra havde en rigtigt dejlig plan.

Sombra nejede høfligt for Jack og smilede… meget kælent op til ham ”jeg har ventet hele dagen på at De skulle spørge” sagde hun sødt... tog hans arm og lod sig eskortere ud af en ret overrasket Jack…


Jacks tøj:
Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe S-l1600

Sombras tøj:
Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Sombra20
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 12:56 am

Zarya, der havde stået ved prinsessens side hele aftenen, vagtsom på mulige angreb eller attentatforsøg, så overraskede på hende, da hun sagde ja. Hun rynkede brynene, var Sombra måske alligevel ved at bryde sig om prinsen? .. Det ville da også kun være godt for landet .. alligevel gav det Zarya en knude i brystet.

Der var ikke kun et sæt af vagtsomme øjne på Sombra, men to. Gabriel holdt skarpt øje med sin lillesøster. Og også lidt med Jack. Det var også med stor overraskelse og voksende ubehag, at han så dem gå mod dansegulvet sammen.

Gabriels tøj:
Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe 09041115
Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe 09006844
Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe 09037414

Zaryas tøj:
Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe 09045204
Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe 09010865
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 1:00 am

Jack kom ud på dansegulvet med Sombra... hun smilede høfligt... stadig lidt forvirret..... og gik igang med at danse. Måske hun havde talt med sin fader? Gabriel?

Sombra smilede sødt op til Jack "så Jack... vi har slet ikke fået set hinanden rigtigt her på det sidste"

Jack blinkede med øjnene "oh, jeg havde forstået De ønskede lidt plads Deres højhed"

Sombra smilede sødere "havde De det?... jeg ser De har brugt tid med min broder?"

Jack rødmede svagt og nikkede kort "ja, det har jeg, han er en god mand"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 2:52 am

Zarya rynkede brynene mere .. prinsessen så glad ud e.e .... ikke at det var en skidt ting, men .................. -.e

Gabriel gik diskret lidt tættere på de dansende .. rødmede Jack? .. Det ville vel heller ikke være sp underligt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 2:59 am

"Ja, han ville blive en god ægtemand" sagde Sombra og nikkede

Jack smilede og nikkede "ja, det bliver han"

"Jeg troede Deres land havde regler mod den slags?" sagde Sombra

Jack blinkede med øjnene og så spørgende ned på hende "mod hvad Deres højhed?"

"Samme sex ægteskab?" sagde Sombra uskyldigt... hun lænede sig tættere på Jack og hviskede i hans øre "det er jo tydeligt at De er dybt forelsket i min broder"

Jack så chokeret på Sombra og rødmede dybt "h-hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 3:08 am

Zarya brummede utilfreds, ikke glad for hvor tæt de dansede .. var det passende? Ikke at prinsessen gik op i den slags ... -.e

Gabriel gik diskret over og stillede sig ved siden af Zarya, "Hrm ... min søster ser ud til at varme op til sin bejler"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 3:10 am

Jack grinede nervøst og prøvede at se upåvirket ud. Det virkede ikke særligt overbevisende "jeg ved ikke hvad De mener Deres majestæt.."

Sombra smilede lidt "han er da også en køn mand.. stadig, ikke helt passende et tænke den slags om ham" sagde hun med et drillende smil

Jack vidste ikke hvad han skulle sige "jeg.. uhm.."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 3:18 am

Zarya fnøs, "Hrmf, da ... sådan ser det ud" brummede hun, glad for at Gabriel heller ikke virkede glad, "Det har hun ikke nævnt"

Gabriel nikkede lidt og så på de dansende, ".. hun holder tit sine sande følelser skjult"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 3:20 am

Sombra så ham nysgerrigt an "og De har stadig tænkt Dem at forsøge at gifte Dem med mig? Selvom De elsker en anden?"

Jack sank en klump "jeg.. uhm, jeg elsker ikke.. altså.." han rømmede sig "det er ikke.."

Sombra kom til at smile "De er ikke en fan af at lyve.." hun grinede lidt "hvad er der med jer folk.."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 3:25 am

Zarya brummede utilfreds, "hrm ... det kan ikke være passende" -.o

Gabriel sukkede, helt enig, "... hvis de skal giftes, er der næppe meget vi kan gøre"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 3:27 am

Jack rynkede brynene og tøvede kort "jeg er ikke... hrm, jeg er ikke forelsket i Deres bror"

Sombra så på ham med et lille smirk "De er fuld af løgn, Deres højhed~"

Jack rødmede og følte sig underlig tør i munden "d-det er noget af et rygte at starte, den slags beskyldninger..."

"Never said I was going to share the information" sagde Sombra lidt fornøjet

Jack så forvirret på hende ".... ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 3:31 am

Zarya brummede unhappy, "hrm ... De behøver vel ikke vise det på dansegulvet?"

Gabriel sukkede svagt, "... vi må nok vende os til det"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 3:33 am

"Nej" grinede Sombra og smirkede tilfreds ".. for en pris"

"Ah" Jack rynkede brynene "så der er et catch..."

Sombra smilede lidt "well, I'm a woman who knows what I want..."

Jack så undersøgende på hende "og hvad er det?"

"Jeg vil ikke giftes, ikke med Dem i hvert fald" sagde hun bestemt, men lavmeldt.

Jack så på hende.. og nikkede langsomt ".. jeg ville ikke tvinge Dem til den slags, blackmail eller ej" sagde han og rynkede brynene
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:16 pm

Zarya fnøs og skulede surt til Jack, "Hrmf, han er lidt tæt på hende" brummede hun utilfredst og overvejede at gribe ind e.e

Gabriel brummede lidt og skævede til Zarya, "Hrm, når de gifter sig, forventer jeg De tager med og passer på hende"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:32 pm

"Nej, men det ville jo hjælpe mig hvis De informerede min far om at De ikke ville giftes" sagde hun med et kækt smil

Jack brummede "min far bliver heller ikke glad" informerede han

"Mhm.. sikkert ikke når du har forelsket dig i prinsen nej.." svarede Sombra
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:33 pm

Zarya blinkede overraskede og skævede mod ham, så bøjede hun hovedet, "Det vil være mig en ære"

Gabriel brummede lidt, "Hrm .. godt"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:34 pm

Jack brummede og så lidt på Sombra -_o' "De afpresser"

Sombra smilede tilfreds "yeah I do"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:37 pm

Zarya nikkede og så mod de dansende igen, "Jeg vil beskytte prinsessen med mit liv" sagde hun højtidligt og skulede til Jack

Gabriel nikkede, lidt trist, "Det tvivler jeg ikke på"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:39 pm

Jack sukkede svagt "jeg har fået strenge ordre fra min fader..."

Sombra pressede sig op af Jack "jeg kan hurtigt gøre det utilpas for os begge" e.e...

Jack så akavet på hende og forsøgte forgæves at lægge lidt afstand "Prinsesse.."

Sombra rykkede med e.e "så bliver Gabe heller ikke glad"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:42 pm

Zarya brummede og tog et halvt skridt mod de dansende ... sådan dansede man ikke til en officiel fest e.e

Gabriel brummede utilfredst, ikke sikker på, hvem han var mest utilfreds med e.e
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:43 pm

"Det er upassende" mumlede Jack forlegen, folk kiggede!

"Ja, og jeg kan blive meget mere upassende" sagde Sombra med et tilfreds smil og var ret tæt op af Jack "jeg er sikker på folk nok skal finde en måde at gøre det til Deres skyld.. i hvert fald Gabe!"

Jack så bedene på Sombra "Deres højhed, jeg forsøger jo bare at gøre hvad der er rigtigt!"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:46 pm

Zarya brummede meget utilfredst, "Skal jeg stoppe dem, Deres højhed?" spurgte hun Gabriel og håbede svare var ja e.e

Gabriel brummede og kneb øjnene sammen, "Hrm, hvis de ikke kan opføre sig passende ..." e.e
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:47 pm

"Og jeg prøver at sabotere det" hviskede Sombra i hans øre og var sådan ret tæt op af den stakkels Jack!
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Fulde navn : Aleksandra Zaryanova
Alder : 21 år
Job : Prinsessens livvagt
Antal indlæg : 1445
Join date : 30/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:49 pm

Zarya kneb øjnene sammen og nikkede bestemt, så macherede hun mod det unge par på gulvet!

Gabriel brummede tilfredst og holdt øje med dem
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Fulde navn : Olivia Colomar Reyes
Alder : 16 år
Job : Prinsesse (drage: Volny)
Antal indlæg : 1529
Join date : 28/12/17

Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe EmptyLør Mar 03, 2018 9:50 pm

Jack prøvede igen at lægge afstand til den unge prinsesse, som virkede fastsat på at ødelægge begge deres rygte!

Sombra var som en sexy koala unge!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty
IndlægEmne: Sv: Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe   Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 40Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Dans med mig Jack ;3 - Sombra, Jack, Zarya, Gabe
» Not polite to come alone - McCree, Lena, Jack
» Bytur - Jack
» Mareridt – Zarya
» Jeg kan slås! - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Cadalinia :: Slottet :: Balsalen-
Gå til: