Cadalinia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg er en dårlig prins.. - McCree

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:20 am

Jack så paf på ham og rødmede dybere "h-hvorfor ville De tilbyde.." han sank en klump og lod blikket glide ned af McCrees krop.. sikke et tilbud.. nej Jack... nej.. fy... "D-det.. det behøver De virkelig ikke.. jeg.. d-det .. "
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:23 am

McCree skævede mod ham og rynkede brynene, prisen virkede jo heller ikke vred .. forsigtigt satte han sig tættere på ham .. og lod pøvende sin arm gå om begge hans skuldre, "... Ya seem stressed, I can help" sagde han, "If ya want me to, ya just 'ave to say the word"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:24 am

Jack rødmede forlegen og så på ham med... ja, begær..... hvor fristende.. han lod blikket glide over McCrees hud.. og hans læber.. han sank en klump "D-de.. de burde ikke.. for mine perverse lyster.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:25 am

McCree så på Jack og rødmede .. prsen så jo ud som om han var fristet .. Jesse smilte skævt og rykkede sig helt op af ham, mens han lod sin hånd bevæge sig fra hans skulder ned langs hans side, "Perverse lyster? Hvad er De til, Deres højhed?" spurgte han, oprigtigt interresseret
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:26 am

Jack rødmede dybt, det havde han jo allerede fortalt "m.. mænd" fik han fremstammet... imens hans krop villigt pressede sig tættere på McCree
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:28 am

McCree blinkede og hævede et øjenbryn, "Doesn't sound that bad to me, yer highness" sagde han og nussede hans side, "And ya ain't the only one"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:28 am

Jack trak vejret lidt tungere og lod blikket glide over ham ".. De foretrækker mænd?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:30 am

McCree rødmede og kunne godt lide, hvordan Jack så på ham og lød .. "Yeah .. I do" sagde han, lidt usikkert
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:32 am

".. og De ville.. med mig..?" spurgte han.. og rakte tøvende hånden ud imod hans ansigt..
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:34 am

McCree rødmede dybt og nikkede forsigtig, "... hv-hvis prisen ikke finder det upassende" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:35 am

Jack rødmede svagt ... upassende var det vidst bestemt.. de var jo begge mænd... han strøg ham prøvende ned af kinden ".. der er jo regler.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:37 am

McCree sukkede og lukkede øjnene halvt i i nydelse, da Jack rørte ham .. rigtigt rørte ham .. han prøvede at samle tankerne lidt, "I'll be discreet"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:37 am

Jack lænede sig villigt mod ham ".. er De sikker..?" hviskede han og havde svært ved at forestille sig at den smukke mand havde lyst til han rørte ved ham
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:39 am

McCree rødmede dybt og nikkede forsigtigt, mens han langsomt mistede evnen til at tænke klart, "Very sure" sukkede han .. og rakte prøvende ud og strøg Jack ned over brystet
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:40 am

Jack brummede da McCree rørte ved ham.. han sank en klump og lænede sig mere mod ham.. he wasn't trained to fight these kind of feelings.... han kyssede ham prøvende.........
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:42 am

McCree blinkede overraskede og lænede sig hurtigt ind i kysset, mens han lod øjnene glide helt i ... skete det virkelig? Kyssede prinsen ham?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:44 am

Jack havde jo tit tænkt, at hvis nu bare mødte den rigtige kvinde.. så ville det være magisk og så ville det hele føles rigtigt. Det var bare ikke sket... indtil nu. Ud over det ikke var en kvinde. Han lagde armene om McCree og trak ham ind til sig imens han gjorde kysset mere krævende, he needed this
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:46 am

McCree slap et overraskede støn og lagde begge arme om prisen, mens han villigt gengældte det dybe kys .. han trykkede sig mod ham og prøvede at få så meget ud af det han kunne, før Jack fandt ud af, at han ikke havde lyst til at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:49 am

Jack slap et svagt støn mod hans læber og lod hænderne glide ned af McCrees krop... alt for ivrig efter at få lov til at røre ham..
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:50 am

McCree stønnede tændt og kunne slet ikke stoppe sine hænder fra at gå på opdagekse over Jacks ryg, sider og mave .. damn ..
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:52 am

Jack stønnede igen og mærkede hvordan McCrees lyde ikke gjorde noget for at standse alle hans forkerte tanker og følelser... hans hænder forsøgte at finde hud..
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 12:59 am

McCree stønnede tændt og måtte kæmpe for at bevare nok selvkontrol til ikke at rive Jacks tøj af .. han kunne dog ikke lade være med at køre en hånd op under hans bluse

McCrees tøj:
Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 09003910
Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 09010510
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 1:00 am

Jack stønnede og der gik en sitren igennem ham da McCree rørte hans krop.... han brummede og fik lidt for hurtigt åbnet hans vest!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Fulde navn : Jesse McCree
Alder : 20 år
Job : Stalddreng
Antal indlæg : 1026
Join date : 30/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 1:02 am

McCree sukkede tændt og fandt sig nødsaget til at bryde kysset, han blev nødt til at vide, hvad han måtte og ikke måtte, ".. Hvor må jeg røre Dem?" spurgte han, breathlesly og hæst
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Fulde navn : Jack Morrison
Alder : 28 år
Job : Kronprins
Antal indlæg : 1429
Join date : 28/12/17

Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 EmptyTirs Jan 16, 2018 1:03 am

"Anywhere" stønnede Jack, der allerede savnede McCrees læber for meget .. McCree lød fantastisk
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er en dårlig prins.. - McCree   Jeg er en dårlig prins.. - McCree - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg er en dårlig prins.. - McCree
Tilbage til toppen 
Side 3 af 16Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» Stalden - McCree
» Endnu en ridetime... - McCree
» På besøg i stalden - McCree
» Not polite to come alone - McCree, Lena, Jack
» Stalden burde have sit eget emne - McCree

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Cadalinia :: Resten af Cadalinia :: Nærmeste skov-
Gå til: